پاورپوینت بازاریابی بنادر

پاورپوینت بازاریابی بنادر

بازاریابی بنادر مفهومی کلان در صنعت حمل و نقل است که به بهبود و ترویج خدمات بنادر و فرآیند بارگیری و تخلیه در بنادر می‌پردازد. این عملیات شامل تبلیغات، استراتژی‌های بازاریابی، و ترویج فعالیت‌های بنادر به منظور جلب کشتی‌رانی و تجارت بین‌المللی است. هدف اصلی بازاریابی بنادر، افزایش ترافیک کالاها و بهبود شرایط خدمات در بنادر است. این تجارت پرکشش می‌تواند به توسعه اقتصادی مناطق ساحلی و افزایش تبادل کالاها در سراسر جهان کمک کند.

مقدمه
در بررسی حمل و نقل دریایی،توجه به سه بخش زیر ضروری است:

  1. شناور: به عنوان وسیله حمل و نقل.
  2. کالا: آنچه که باید حمل شود.
  3. بندر: واسطه‌ای بین حمل و نقل دریایی و زمینی.

یک رابطه مستمر وجود دارد که همیشه بین شناور، کالا و بندر وجود دارد. یعنی شناور ممکن است به دنبال کالا باشد یا کالا به دنبال شناور. بندر هم به عنوان واسطه‌ای بین حمل و نقل دریایی عمل می‌کند.

بنادر در یک محیط کاملاً رقابتی فعالیت می‌کنند و به همین دلیل اهمیت بازاریابی در مدیریت و توسعه بنادر در اکثر بنادر جهان تشخیص داده شده است. رقابت فزاینده بین بنادر مختلف به جهانی شدن حمل و نقل و ارتباطات مرتبط با آن مرتبط است.

بازاریابی یک فرآیند برنامه‌ریزی مفاهیم، قیمت‌گذاری، تبلیغات و توزیع کالاها و خدمات است که تغییراتی در اهداف فردی و سازمانی به همراه دارد. در بنادر، بازاریابی شامل فعالیت‌های مرتبط با تحقیق در بازار و تحلیل آن می‌شود. فعالیت‌های تحقیقی به تجزیه و تحلیل بازار، تعیین استراتژی و تنظیم اهداف بنادر کمک می‌کند. سپس در مرحله اجرا، از ابزارهای بازاریابی برای دستیابی به اهداف استفاده می‌شود.

فهرست مطالب
مقدمه
تجزیه و تحلیل وظایف و کارکردهای مربوط به بازاریابی
جمع آوری اطلاعات
انجام تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت(swot)
تعریف استراتژی بازاریابی
قیمت گذاری در بندر
منبع

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 21

فرمت فایل: پاورپوینت