پرسشنامه ارزشیابی آگاهی دارویی

پرسشنامه ارزشیابی آگاهی دارویی

پرسشنامه استاندارد ارزشیابی آگاهی دارویی، یک ابزار تحقیقی است که به منظور سنجش میزان آگاهی افراد در زمینه داروها طراحی شده است. این پرسشنامه دارای 26 سوال و 6 حیطه است که بر اساس یک سیستم سه گزینه‌ای ساخته شده و اطلاعات مربوط به داروها را از جوانب مختلفی ارزیابی می‌نماید. به عنوان مثال، سوالاتی مانند “تریامترن اچ” یا “جزء دسته دارویی دیورتیکهای موثر بر قوس هنله” نشان دهنده انواع داروها و دسته‌بندی‌های مختلف آنها هستند. این پرسشنامه از ابعاد متنوعی برای اندازه‌گیری آگاهی دارویی استفاده می‌کند و به این ترتیب، ارزیابی جامعی از دانش و فهم افراد در زمینه داروها ارائه می‌دهد.

روایی و پایایی
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه ارزشیابی آگاهی دارویی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تأیید شده است.(توضیحات کامل در داخل فایل)

پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه ارزشیابی آگاهی دارویی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.

روایی و پایایی : دارد
مولفه: دارد
مقاله بیس: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
نوع فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: 5
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD