پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران

بازاریابی صنعت توریسم در ایران گردشگری و جهانگردی

مقدمه مقاله و پاورپوینت
جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

تاریخچه و تعریف گردشگری
ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را به خود جلب کرد .
دو تعریف فنی (WTO) : گردشگری عبارتست از فعالیت افراد برای استراحت کار و دلایل دیگر به خارج از سکونت معمول خویش سفر کرده که حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر یکسال باشد .

تعریف بازاریابی و آمیخته بازاریابی
« کاتلر »
فرایند اجتماعی و مدیریتی که طی آن افراد و گروهها نیازمندیها یشان را از طریق مبادله کالای و خدمات با یکدیگر برآورد می سازند .

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه گردشگری
تعریف بازاریابی
بازاریابی گردشگری ( خدمات )
فرایند بازاریابی گردشگری
منابع و ماخذ

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 27

فرمت فایل: پاورپوینت