پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

مقدمه:
در دهه‌ های اخیر مفهوم‌ های مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) و معماری سازمانی (EA) به عنوان دو عامل اساسی در بهبود عملکرد سازمان‌ ها به شدت مد نظر گرفته شده‌اند. هر کدام از این دو دیسیپلین به عنوان یک ابزار قدرتمند در راستای بهینه‌ سازی فرآیندها، یکپارچگی سازمانی و اتوماسیون شناخته می‌شوند. اما سوال اصلی این است که آیا بهتر است از این دو دیسیپلین به صورت همزمان و یا یکی پس از دیگری استفاده نمود؟

در این پاورپوینت به بررسی ترکیب بکارگیری BPM و EA به عنوان یک جلوه زیبا در مدیریت فرآیندهای کسب و کار و ایجاد معماری سازمانی می‌پردازیم. هدف اصلی این تحقیق، بررسی نقش معماری سازمانی در ارتقاء رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار، و همچنین نحوه ایجاد یک فرآیند برای تطابق مستمر تکنولوژی اطلاعات و کسب و کار است.

این مقاله به چارچوبی جامع از دو دیدگاه اصلی یعنی مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی می‌ پردازد. از طریق طبقه‌ بندی معماری سوییت مدیریت فرآیندهای کسب‌ و کار به ارائه دیدگاه‌ها و راهکارهای کاربردی در زمینه توسعه یک معماری کسب و کار سازمانی با استفاده از مدیریت فرآیندهای کسب و کار می‌پردازیم.

به طور خاص در این مقاله به بررسی نقش معماری سازمانی در تعیین استراتژی کسب و کار مدیریت فشارهای محیطی و تخصیص منابع به منظور پیشبرد اهداف کسب و کار پرداخته می‌شود. همچنین توجه به دیدگاه‌های مختلف در حوزه‌های معماری کسب و کار، اطلاعات، فنی و راهکار از جمله اهمیت‌ های اصلی این تحقیق می‌باشد.

در پایان با تأکید بر اهمیت مدیریت فرآیندهای کسب و کار به عنوان یک ابزار کلیدی در پشتیبانی از مدل کسب و کار سازمان به ارائه پیشنهادات و راهکارهای عملی برای بکارگیری این دو دیسیپلین به منظور بهبود عملکرد سازمان می‌پردازیم.

فهرست مطالب
بکارگیری BMP و EA با هم یا یکی پس از دیگری
ترکیب BPM و EA: جلوه ای زیبا
معماری سازمانی
نقش معماری سازمانی
مدیریت فرآیندهای کسب و کار
طبقه بندی معماری سوییت مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار
دیسیپلین BPM
ایجاد Business Case قابل درک
توسعه یک معماری کسب و کار سازمانی با مدیریت فرآیندهای کسب و کار
پیشنهادات

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 21

فرمت فایل: پاورپوینت