پاورپوینت تبليغات شامل 45 اسلاید

پاورپوینت تبليغات شامل 45 اسلاید

پاورپوینت تبليغات، در جهان امروز تبلیغات به عنوان راهی برای ارتباط با مشتریان و جلب توجه آنها مورد استفاده قرار می گیرید. این تبلیغات شامل استفاده از رسانه های مختلف نظیر تلویزیون ، رایو، اینترنت و رسانه های اجتماعی می شود. استراتژی های تبلیغاتی می توانند تاثیر مهمی بر فروش ، شناخت برند و شناخت عمومی ایجاد کنند. با تکنولوژی های جدید مثل تبلیغات آنلاین و مارکتینگ دیجیتال تبلیغات به دقت بیشتر و بهینه تری انجام می شود. در دنیای مدرن تبلیغات جزء استراتژی های کسب و کاری حیاتی محسوب می شوند.

ارکان تبلیغ

به عوامل و عناصری گفته می شود که اگر در برنامه ریزی یا اجرا عملیات عمداً یا سهواًََُ ، برآورد نشود ، ” تبلیغات ” به ” ضد تبلیغ ” تبدیل می شود .

اجزای تبلیغ :

به مجموعه عواملی اطلاق می شود که در محیط تبلیغات وجود دارد و طی فرایندی برارکان اثر گذاشته آنها را تقویت می کند و یا تضعیف می نماید .

انواع اجزای تبلیغی

اجزای محیط تبلیغی بی شمارند و تقریباً غیر قابل شمارش می باشند . اما نکته مهم آن است که تمامی آنها نسبت به عملیات تبلیغی فعال نیستند .

مشهور ترین اجزای محیطی

الف : زمان
ب : مکان
ج : عوامل فرهنگی – اجتماعی
د: عوامل سیاسی – امنیتی

مقصود از « روانشناسی تبلیغات » چیست؟

مبلغ باید بداند :
اولا : هر پیام به هر صورت و با هر کیفیت احتمالا قابلیت جذب شدن در جامعه را ندارد .
ثانیا : همه بخشهای جامعه، با یک پیام ویژه به طور همانند روبرو نمی شوند و آن را بصورت یکنواخت و مشابه دریافت نمی کنند .
ثالثا : پیامی که بالقوه قابلیت پذیرش را داشته باشد نیزناگهانی و دفعتا در جامعه جذب نمی شود.

مراحل پذیرش

آگاهی

اولین مرحله یعنی که افراد به نحوی از یک پیام جدید آگاه شوند. اگر آگاهی از یک پیام جدید وجود نداشته باشد، انتظار حرکت در بستر پذیرش اجتماعی کاملا بیهوده است. ولی جان کلام در اینجاست که آگاهی اگر چه شرط لازم برای پذیرش پیام است ولی شرط کافی نیست، بلکه مراحل دیگری نیز در روند پذیرش وجود دارد که آنها نیز باید دقیقا مورد توجه و عنایت قرار بگیرد.

جلب توجه و علاقه مندی

دومین مرحله در روند پذیرش، جلب توجه و علاقه مندی پیام گیرندگان است. بی تردید اگر هر پیام تازه و یا پدیده نوین نتواند توجه جامعه پیام گیرندگانش را جلب کند، در همان نخستین مرحله متوقف می ماند. جلب علاقه و توجه عمومی دومین شرط لازم و بهتر است بگوییم دومین مرحله مشخص در روند پذیرش اجتماعی است. توجه به این نکته سبب دقت در نحوه ارائه آموزه های تبلیغی از نظر رعایت اصول زیبایی شناسی در قالب ها و روشهای ارائه پیام است .

ارزیابی

جامعه پس از آگاه شدن از هر پیام جدید و پدیده نوین و یافتن علاقه و توجه بدان، به ارزیابی آن پیام یا پدیده می پردازد. بالاخره یک ارزیابی نظری در باره پیام جدید در بستر جامعه جریان پیدا می کند. این مرحله در حقیقت سومین مرحله در روند پذیرش اجتماعی است.

آزمایش و تجربه

پیام و پدیده در این مرحله است که صحت و سقم آن به درستی مشخص خواهد شد. معلوم خواهد شد که پیام جدید تا چه اندازه توانسته است از بوته امتحان به سلامت بیرون بجهد و اگر در این مرحله نتواند توفیق بدست آورد، در حقیقت، روند پذیرش در همین نقطه متوقف می ماند و به پایان می رسد.

پذیرش و پیگیری

پذیرش و پیگیری آخرین مرحله در این روند را تشکیل می دهد. یعنی در شرایطی که یک پیام به آگاهی پیام گیرنده و یا جامعه پیام گیرندگان برسد و توجه آنان را جلب کند و در ارزیابی نظری توفیق بدست آورد و در آزمون اجتماعی با کامیابی روبرو گردد، در این مرحله است که پذیرش اجتماعی آن پیام تحقق پیدا کرده است. توجه به نکاتی که درباره «مراحل پذیرش و پیگیری» ذکر شد هم در قالب تبلیغات اثر می گذارد و هم در محتویات آن

فهرست مطالب
تبلیغات یعنی :
ارکان تبلیغ :
نقش و اهمیت ارکان
اجزای تبلیغ
تقسیم بندی اجزای تبلیغی
انواع اجزای تبلیغی
مشهور ترین اجزای محیطی
اشکال اجزای محیطی
ارتباطات درون رکنی
مقصود از « روانشناسی تبلیغات » چیست

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: مشخص نشده

فرمت فایل: مشخص نشده