مقاله بازاریابی صنعتی مفاهیم، روندها و استراتژی ها

مقاله بازاریابی صنعتی مفاهیم، روندها و استراتژی ها

مقدمه:
در دهه‌های اخیر بازاریابی صنعتی به عنوان یک حوزه بسیار پویا و مهم در عرصه تجارت و تولید شناخته شده است. این مقاله به بررسی پیدایش و تکامل مفهوم بازاریابی صنعتی در گذشته می‌ پردازد و ویژگی‌ های مهم بازارهای صنعتی را شرح می‌دهد. با تفکیک مشتریان صنعتی به دسته‌های مختلف. این مقاله به طبقه‌ بندی مشتریان و روندهای جدید در بازاریابی صنعتی می‌پردازد.

بازاریابی صنعتی به سراغ واحد تصمیم‌گیری سازمانی نیز می‌رود و نقش این واحد در فرآیند تصمیم‌گیری و خرید صنعتی را بررسی می‌کند. همچنین مقاله به بررسی گام‌های فرآیند تصمیم‌گیری و مدل‌های رفتار خریداران سازمانی می‌پردازد. در نهایت این مقاله به اهمیت مدیریت مشتریان زیان‌ ده ، تهیه گزاره ارزش و اتحادهای استراتژیک در بازاریابی صنعتی پرداخته و فهرست مطالبی جامع از این حوزه ارائه می‌دهد.

فهرست مطالب

  • فصل اول – کلیات بازارهای صنعتی
  • فصل دوم – رفتار مصرف‌کننده در بازارهای صنعتی
  • فصل سوم – مدیریت ارتباط با مشتریان در بازارهای صنعتی
  • فصل چهارم – بخش‌بندی، هدفگذاری و موقعیت‌یابی
  • فصل پنجم – برنامه‌ریزی استراتژیک
  • فصل ششم – مدیریت محصول در بازارهای صنعتی
  • فصل هفتم – قیمت‌ گذاری

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 116

فرمت فایل: پاورپوینت