پاورپوینت هوشمندی کسب و کار 25 اسلاید

پاورپوینت هوشمندی کسب و کار 25 اسلاید

هوشمندی کسب و کار ، هوش تجاری یا همان BI، مجموعه‌ای از نظریات، روش‌ها، فرآیندها، معماری‌ ها و فناوری‌ هایی است که به منظور تبدیل داده‌های خام به اطلاعات مفهومی و مفید مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اطلاعات کسب‌ و کار از حجم عظیمی از داده‌ها بهره می‌برد تا فرصت‌های جدید را تشخیص داده و استراتژی‌های مؤثری را اجرا کند که می‌تواند مزیت رقابتی و پایداری بلند مدت را به همراه داشته باشد.

بهره‌ برداری از فرصت‌ های جدید و اعمال استراتژی‌ های موثر می‌ تواند به ایجاد ارزش افزوده و توسعه کسب‌ و کار کمک کند. از جمله کارکرد های معمول فناوری‌ های هوش تجاری می‌ توان به گزارش‌ دهی، پردازش تحلیلی آنلاین، تجزیه و تحلیل داده‌ها، داده‌ کاوی، فرایند کاوی، پردازش رویدادهای پیچیده، مدیریت عملکرد تجاری، مقایسه با رقبا، پردازش متن، تجزیه و تحلیل پیش‌ بینی‌ کننده و تجزیه و تحلیل پیشنهادی اشاره کرد.

این فناوری‌ها قادرند به مدیریت داده‌های ساختار یافته و حتی بی‌ ساختار کمک کنند تا برای شناسایی، توسعه، و بهره‌ برداری از فرصت‌ های استراتژیک جدید تجاری بهره‌ برند. اصولاً هدف از فناوری‌ های هوش تجاری ایجاد توانایی ساده‌ تری برای پردازش و تفسیر داده‌ های حجیم است، تا اطلاعات تجاری از آنها به بهره‌ برداران نهایی منتقل شوند. شناسایی فرصت‌های جدید و اجرای استراتژی موفق بر اساس درک عمیقی از وضعیت تجاری، می‌ تواند به تأثیر گذاری بلند مدت و پایداری کسب‌ و کار کمک کند.

فهرست مطالب
تاريخچه  و تعاريف
نياز به هوش تجاري
سير تكاملي ابزار ها محاسباتي
معماری هوش تجاری
ابزارهای هوش تجاری
توليد يک پروژة هوش تجاری

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: پاورپوینت