پاورپوینت نقشه‌ راه هوش تجاری

پاورپوینت نقشه‌ راه هوش تجاری

نقشه‌ راه هوش تجاری شامل 16 گام مهم برای ایجاد یک پروژه هوش تجاری است. این مراحل به ترتیب مراحل انجام هر پروژه مهندسی را دنبال می‌کنند و به ساختار زیر تقسیم‌ بندی می‌شوند.

  • گام 1: ارزیابی وضعیت تجاری
  • گام 2: ارزیابی زیرساخت سازمان
  • گام 3: طرح ریزی پروژه
  • گام 4: تعریف نیازمندی ها
  • گام 5: تحلیل داده ها
  • گام 6: نمونه سازی برنامه کاربردی
  • گام 7: تحلیل مخزن فرا داده
  • گام 8: طراحی پایگاه داده عملیاتی
  • گام 9: طراحی ETL
  • گام 10: طراحی مخزن فرا داده
  • گام 11: تولید ETL
  • گام 12: تولید برنامه کاربردی
  • گام 13: داده کاوی
  • گام 14: تولید مخزن فرا داده
  • گام 15: پیاده سازی
  • گام 16: ارزیابی نسخه

ارزیابی زیرساخت سازمان
با توجه به اینکه برنامه‌های کاربردی هوش تجاری از تراکنش‌های بین سازمانی بهره می‌برند، ضروری است که یک زیرساخت Enterprise مناسب برای پشتیبانی از آنها تأمین شود. برخی از مؤلفه‌های زیرساخت ممکن است پیش از شروع پروژه هوش تجاری در دسترس باشند، در حالی که دیگر مؤلفه‌ها باید به عنوان یک قسمت از پروژه در طول زمان ایجاد شوند.

زیرساخت Enterprise دو مؤلفه اصلی دارد: زیرساخت تکنیکی که شامل سخت‌افزار، نرم‌افزار، میان‌افزار، سیستم مدیریت پایگاه داده، سیستم‌های عامل، مؤلفه‌های شبکه، انبارهای فراداده و دیگر عوامل مرتبط با فناوری است. زیرساخت غیرتکنیکی که شامل استانداردهای فراداده، استانداردهای نام‌گذاری داده، متدولوژی‌ها، رویه‌های تست، فرآیندهای کنترل تغییر و دیگر عوامل مرتبط با مدیریت و فرآیندهای استاندارد است.

در خرید تجهیزات سخت‌افزاری، برای انتخاب بهینه‌ترین گزینه، مواردی نظیر انعطاف‌پذیری و گسترش‌پذیری هزینه‌های مختلف از جمله تهیه، استقرار، نگه‌داری، پشتیبانی و مدیریت، قابلیت سازگاری اجزای مختلف سخت‌افزار با یکدیگر، کارایی بالا برای نرم‌افزارهای پیش‌بینی شده هوش تجاری و مطابقت با استانداردهای باز تجاری مهم خواهند بود.

فهرست مطالب
نقشه راه هوش تجاری
مراحل انجام يک پروژه مهندسی
ارزیابی زیرساخت سازمان
طرح ریزی پروژه

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: پاورپوینت