پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک مرکز پیشرفته معماری و مهندسی

پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک مرکز پیشرفته معماری و مهندسی

مقدمه پاورپوینت
مدرسه معماری کوپر یونیون در نیویورک تحت رهبری جان هیدک استاد برجسته و رئیس مدرسه به مدت حدود 20 سال به یک مرکز برجسته در حوزه معماری تبدیل شد. جان هیدک با تأکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش در زمینه معماری نظریه معماری را به عنوان یک علم جدا از حرفه‌ی معماری مطرح کرد. او با تأکید بر ادغام کالج‌های مختلف مانند تدریس هنر، معماری و مهندسی ساختمانی نوآورانه و انرژی‌ دوستانه را طراحی کرد. این ساختمان به عنوان یک مرکز فرهنگی و فکری مشهور در نیویورک شناخته می‌شود که ارزش‌ها و ارمان‌های مدرسه را با پیشرفت و خلاقیت در هنر معماری و مهندسی به تصویر می‌کشد.

در ساختمان تازه تکمیل‌ شده، از پوسته فولاد ضد زنگ با راهروی گسترده مارپیچ و ایستگاه‌های آسانسور استفاده شده است تا فعالیت‌ های فیزیکی دانشجویان را تشویق کند. این ساختمان با استفاده از سیستم دو پوسته و اصول معماری پایدار از منابع انرژی کارآمد استفاده می‌کند و تا حد امکان از نور روز و تهویه طبیعی استفاده می‌نماید.

امکانات کالبدی:
مدرسه بر اساس اصول معماری پایدار دارای فضاهای آموزشی، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و امکانات فرهنگی است. بیش از 4 هزار متر مربع فضای کارگاه برای استودیوهای معماری در نظر گرفته شده است. استودیوها مجهز به تجهیزات مدرن از جمله رایانه و نرم‌افزارهای کامپیوتری هستند. از ابزارهای ترسیم دو بعدی و سه بعدی، مدل‌ سازی و انیمیشن در فرآیند آموزش استفاده می‌شود.

آمار ساختمان:
ساختمان با شروع در تاریخ ۱۳ نوامبر 2006 و روند رسمی ساخت در سپتامبر ۲۰۰۹ حدود ۱۷۵٬۰۰۰ فوت مربع فضای ناخالص را به خود اختصاص داده است. این ساختمان دارای استودیوها، کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای عمومی و امکانات دفاتر اداری می‌باشد.

برنامه آموزشی:
برنامه آموزشی شامل استودیوها، کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای دانشجویی و فضاهای مشترک مانند سالن اجتماعات و نمایشگاه‌ها است. این برنامه به‌ طور کامل با اهداف و ارزش‌ های مدرسه هماهنگ شده و فضاها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تعامل و همکاری بین کالج‌ها و دانشجویان را ترویج کنند.

نتیجه‌ گیری:
مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک با طراحی نوآورانه، امکانات مدرن و تأکید بر تحقیق و پژوهش به یک مرکز مهم در حوزه معماری تبدیل شده است. این مدرسه با استفاده از ساختمان خود به عنوان یک نماد از ارزش‌ها و ارمان‌های خود به عنوان یک مرکز پیشرفته در هنر، معماری و مهندسی شناخته می‌شود.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 45

فرمت فایل: پاورپوینت