دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

دانلود پاورپوینت کسب و کار اینترنتی

مقدمه پاورپوینت کسب و کار اینترنتی
مقاله حاضر به بررسی اصول و مهارت‌های ضروری برای کسب و کارهای اینترنتی می‌ پردازد. این اصول به چهار قسمت اصلی تقسیم می‌شوند که شامل دانستن نام محصولات مختلف، نام شرکت‌ها، نام بنیان‌ گذاران شرکت‌ها و داشتن مهارت‌های لازم می‌شوند. همچنین پنج مهارت آینده‌ ساز در زمینه کسب و کار از جمله مهارت‌ های مدیریتی، مالی و اقتصادی، بازاریابی و استفاده از فناوری اطلاعات آورده شده‌اند.

کسب و کار اینترنتی به عنوان هر فعالیت کسب و کاری که به صورت الکترونیکی از طریق شبکه اینترنت انجام می‌شود تعریف شده است. در ادامه مزایا و موانع این نوع کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته‌اند. مزایایی همچون راه‌اندازی ساده، سرمایه‌ گذاری مالی اندک، ظرفیت رشد زیاد، ساعات کاری انعطاف‌ پذیر و ارتباط ساده با مشتریان آورده شده‌اند.

همچنین موانعی از جمله نبود زیرساخت‌ های مخابراتی مناسب، مشکلات سیستم بانکی و فراگیر نشدن فرهنگ خرید و فروش در اینترنت بررسی شده‌اند. در ادامه معیارهای مناسب بودن ایده‌ها، مسیر حرکت به سوی موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی، و نکات کلیدی کسب و کار آورده شده‌اند.

در نهایت مقاله به بررسی فرآیند ایجاد کسب و کار اینترنتی، از شناسایی فرصت‌ ها و انتخاب بازار هدف تا ارتقاء در موتورهای جستجو و مدیریت ارتباط با مشتریان پرداخته و معیارهایی برای انتخاب و توسعه محصولات مورد توجه قرار گرفته‌اند.

فهرست مطالب پاورپوینت کسب و کار اینترنتی
مفاهیم اولیه کسب و کار
اصول چهار گانه کسب و کار:
کسب و کار اینترنتی چیست؟
معیارهای مناسب بودن ایده ها
روندهای مهم بازار
انواع فرصت های کسب و کار
انتخاب و توسعه یک محصول
طرح توجیهی برای کسب وکار اینترنتی
دسته بندی پایه انواع کسب و کارهای اینترنتی
انتخاب دامنه و میزبان مناسب
طراحی یک سایت مناسب کسب وکار
ایجاد یک موقعیت فروش بی همتا
محصولات رایگان وکتابهای الکترونیکی
ارتقای سایت در موتورهای جست وجو
تبلیغات در اینترنت
مدیریت ارتباط با مشتریان
نکات کلیدی کسب وکار

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 155

فرمت فایل: پاورپوینت