پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان کلید موفقیت سازمانها

پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان کلید موفقیت سازمانها

در این پاورپوینت اصول مدیریت و تئوری سازمان به طور جامع و کاربردی بررسی می شوند این اصول نقش مهمی در موفقیت سازمانها ایفا می کنند.

مقدمه:
در دهه‌ های اخیر تحولات سریع و پیشرفت‌ های فراوان در حوزه مدیریت و سازمان اهمیت بیشتری به این علم جهت بهبود کارکردهای سازمانی و دستیابی به اهداف ویژه‌ای که هر سازمان تعیین کرده است افزوده است. این پاورپوینت با بررسی اصول مدیریت و تئوری های مرتبط با سازمان تعاریف مختلف مدیریت و مفاهیم کلیدی آن آغاز می‌شود. اصول ارائه شده در متن مبتنی بر تعامل فعالیت‌ها و افراد در جهت تحقق اهداف گروهی و هماهنگی منابع و امکانات سازمان به وسیله فرآیندهای تصمیم‌گیری ، برنامه‌ریزی ، سازماندهی، هدایت ، سرپرستی و کنترل به تصویر کشیده می‌شوند.

در ادامه مفاهیم کلیدی مدیریت از جمله فعالیت‌های منظم و سازمان‌ یافته ، هدف ، روابط منابع ، انجام کار بوسیله دیگران و تصمیم‌گیری مورد بررسی قرار می‌گیرند. همچنین نکات مهمی درباره اهمیت مدیریت در موفقیت شرکت‌ها و ارتباط آن با ورشکستگی‌های تجاری بیان می‌شود.

بخش دیگر این پاورپوینت به بررسی مفهوم مدیریت به عنوان یک علم ، هنر، حرفه و تجربه پرداخته و نکاتی درباره مواردی چون دانش مدیریت ، تجربه، مهارت و تأثیرات آگاهی از دانش مدیریت بر موفقیت مدیران آورده می‌شود. این بخش نقش اساسی دانش مدیریت در آموزش مدیران موفق ، بی‌نیازی از تجربه مجدد و جلوگیری از اشتباهات مدیریتی را مورد بحث قرار می‌دهد.

در نهایت اهمیت مهارت‌های فنی، انسانی و ادراکی برای مدیران مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین تجربه به عنوان مجموعه‌ای از مسائل و راه‌ حل‌ها و مهارت به عنوان توانایی‌ های قابل پرورش برای اجرای کارها و اثر گذاری در شرایط متغیر به تفصیل تشریح می‌شوند.

فهرست مطالب
نظریه های مدیریت
نو آوری
تصمیم گیری
برنامه ریزی
سازماندهی
هدایت و رهبری
ارتباطات
کنترل
فرهنگ سازمانی
جنبه های اخلاقی کار مدیران

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 179

فرمت فایل: پاورپوینت