پاورپوینت هم خانگی یا ازدواج سفید

پاورپوینت هم خانگی یا ازدواج سفید

مقدمه:
در چند دهه اخیر نهاد خانواده در جهان تحولات گسترده‌ای را تجربه کرده است تحولاتی که ریشه‌های آن را باید در انقلاب جنسی اواخر دهه 1960 در کشورهای اروپایی و امریکایی جست و جو کرد. این انقلاب به تدریج منجر به تغییر گفتمان جنسی، اساسی‌ترین تغییر در نگرش‌ها، اخلاق و رفتار جنسی در بسیاری از کشورهای غربی شد. هدف اصلی این انقلاب، ایجاد شادی و لذت از طریق روابط جنسی بدون تعهد بود.

وقایع زمینه‌ ساز انقلاب جنسی در آمریکا از جمله فعالیت‌های آلفرد کینزی، جریان‌های فمینیستی، و اختراع قرص‌های ضد بارداری مورد بررسی قرار می‌گیرد. انتقادات به کار کینزی و نتایج انقلاب جنسی در غرب نیز از جمله موضوعات مطرح شده در این پاورپوینت می‌ باشند. این انقلاب تأثیرات زیادی روی جامعه داشته است، از جمله افزایش گسترش روابط جنسی پیش از ازدواج و آزادی سازی جنسی، همچنین مسائلی نظیر بیماری‌های جنسی، بارداری دختران نوجوان، و تغییر در مفهوم خانواده.

این مقاله تلاش می‌ کند تا چشم‌انداز گسترده‌ای از اثرات انقلاب جنسی در آمریکا ارائه دهد، از بیماری‌های جنسی گرفته تا مشکلات اجتماعی و فرهنگی ناشی از تغییرات در ساختار خانواده و روابط جنسی.

فهرست مطالب
مقدمه
وقایع زمینه ساز انقلاب جنسی در آمریکا
انتقادات معطوف به کار کینزی
نتایج انقلاب جنسی در غرب
علایم و مشکلات بعد از انقلاب جنسی در آمریکا
بیماری های جنسی
بارداری دختران نوجوان
کودکان بی سرپرست
هرزه نگاری
سقط جنین
خشونت و تجاوز جنسی
عدم امنیت زنان
پیدایش هم خانگی
دو نوع عمده هم خانگی
روند شیوع cohabitation
هم خانگی در کشورهای توسعه یافته
هم خانگی درکشورهای درحال توسعه
عوامل پیش بینی کننده هم خانگی
4 الگوی پیشنهادی روابط هم خانگی توسط Ridley
کارکرد روابط هم خانگی
هم خانگی؛ پیدایش شکل های جدید خانواده در تهران

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 44

فرمت فایل: پاورپوینت