پاورپوینت مجازی سازی 23 اسلاید

پاورپوینت مجازی سازی 23 اسلاید

مقدمه
فناوری مجازی‌ سازی به معنای جدا کردن سیستم‌های فناوری اطلاعات از سخت‌ افزارها با هدف بهره‌برداری بهتر از قابلیت‌های سرورها و سخت‌ افزارها و صرفه‌ جویی در هزینه‌ های نگهداری سرورها و تجهیزات شبکه است. افزایش نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها به ایجاد سرویس‌های جدید فناوری اطلاعات به یک سو و محدودیت در خرید و نصب سرورهای فیزیکی و سوئیچ‌ها به سوی دیگر، باعث استفاده گسترده از فناوری مجازی‌ سازی شده است.

شرکت VMware، یکی از بزرگترین ارائه‌ دهندگان راه‌ حل‌های مجازی‌ سازی، با تولید محصول VMware vSphere، نقش مهمی در توسعه راه‌ حل‌ های مجازی‌ سازی سرورها (مجازی‌ سازی سرور) ایفا می‌کند. علاوه بر این فناوری، شرکت VMware در زمینه مجازی‌ سازی میزکار (Desktop Virtualization) و مجازی‌ سازی برنامه‌ها (Application Virtualization) نیز با محصولات VMware View و VMware ThinApp، فعالیت‌های گسترده‌ای دارد. این دو محصول به منظور بهره‌برداری حداکثری از مزایای تاین کلاینت‌ها (Thin Clients) در محیط‌های مجازی‌ سازی استفاده می‌شوند.

مجازی‌ سازی یک روش قدرتمند و مطمئن برای کمک به مدیران شبکه در مواجهه با چالش‌های روزمره است.

فهرست مطالب
مقدمه
مزایای استفاده از Virtualizaiton چیست؟
زیر ساخت مجازی سازی دسکتاپ Virtual Desktop Infrastructure
مجازی سازی چیست؟
چرا باید مجازی سازی کنیم؟
انواع روش های مجازی سازی
نرم افزار مجازی سرور کدامند؟
شرکت های فعال حوزه مجازی سازی
vSphere چیست؟
مزایای محصولات شرکت VmWare:
منابع

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 23

فرمت فایل: پاورپوینت