پاورپوینت همکاری الکترونیکی و زنجیره تامین با زیرساخت IT

پاورپوینت همکاری الکترونیکی و زنجیره تامین با زیرساخت IT

مقدمه
استفاده از اینترنت، فناوری تبادل اطلاعات الکترونیکی (EDI)، و فناوری‌ های مشابه در سازمان‌های زنجیره تامین به سرعت در حال گسترش است. بر اساس تحقیقات انجام‌ شده در چارچوب زیرساخت فناوری اطلاعات (IT)، ارتباطات بین‌ سازمانی و شبکه‌ های بازاریابی، این مطالعه یک مدل تحقیقی توصیفی را ارائه می‌دهد.

ادبیات
زیرساخت بین‌ سازمانی فناوری اطلاعات به عنوان یک مجموعه از منابع IT تعریف می‌شود که در داخل سازمان‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود و شامل عواملی نظیر شبکه‌ های ارتباطی، تجهیزات سخت‌ افزاری، نرم‌افزارهای کاربردی IT، استانداردهای انتقال داده و همچنین مهارت‌ها، دانش، و تجربیات در زمینه فناوری اطلاعات می‌شود.

مطالعات سازمانی و مطالعات سیستم‌ های اطلاعاتی اخیراً به سوی همکاری بین شرکت‌ها پیشروقد قدم گذاشته‌اند و زیرساخت‌های IT بین‌سازمانی به منظور پشتیبانی از این گرایش تلاش می‌کنند. این نوع همکاری با استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان ابزار اصلی به نام همکاری الکترونیکی شناخته می‌شود.

مساله
در این تحقیق، تمرکز بر همکاری الکترونیکی در زنجیره تامین از طریق بهره‌گیری از زیرساخت IT بین‌ سازمانی قرار دارد. ما قصد داریم نقش سه قابلیت اصلی زیرساخت IT بین‌ سازمانی را به صورت تجربی بر روی فرآیند همکاری الکترونیکی آزمایش نماییم.

فهرست مطالب
مقدمه
ادبیات
مساله
قابلیت فنی
قابلیت ساختاری
قابلیت اطلاعاتی
آزمایش
نتیجه گیری
مرجع

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 21

فرمت فایل: پاورپوینت