پاورپوینت راهنمای تدوین طرح کسب‌ و کار برای کارآفرینان

پاورپوینت راهنمای تدوین طرح کسب‌ و کار برای کارآفرینان

مقدمه پاورپوینت راهنمای تدوین طرح کسب‌ و کار برای کارآفرینان
این پاورپوینت به بررسی دستورالعمل‌های تدوین طرح کارآفرینی می‌ پردازد طرحی که می‌تواند اساس موفقیت یک کسب و کار جدید باشد. پیش نیاز کارآفرینی به عنوان یکی از ابتدایی‌ ترین مباحث با اشاره به ضرورت داشتن یک ایده خوب و پشتکار برای موفقیت برجسته می‌شود. در این پاورپوینت نقش‌های مختلفی که افراد می‌توانند در یک تیم کارآفرینی بازی کنند از مدیر و فروشنده گرفته تا کارآفرین و کارگر به تفصیل بررسی شده است.

چگونه یک طرح کسب‌ و کار موفق بنویسیم؟

نوشتن یک طرح کسب و کار به شما این امکان را می‌دهد که یک نقشه دقیق از کسب و کار خود را ایجاد کنید و تصویر واضحی از اهدافی که مدنظر دارید کسب نمایید. این فعالیت باعث می‌شود تا متوجه شوید که آیا کسب و کار شما به واقعیت نزدیک است یا نیاز به تغییرات دارد. طراحی یک سند کتبی باعث می‌شود تا جزئیات کسب و کارتان را با دقت مورد بررسی قرار دهید و اطلاعات لازم برای تجزیه و تحلیل سریع را در دسترس داشته باشید.

نحوه نوشتن یک طرح کسب و کار

در این پاورپوینت به شما نحوه نگارش یک طرح کسب و کار موفق را آموزش می‌دهیم و به تفصیل به مباحثی از قبیل امکان‌ سنجی، تعیین اهداف، مشخص کردن مأموریت و … می‌پردازیم. این ارائه به شما کمک خواهد کرد تا با اطلاعات کافی و روش‌های مؤثر یک طرح کسب و کار کامل و جذاب ایجاد کرده و به راحتی به اهداف خود دست یابید.

فهرست مطالب پاورپوینت راهنمای تدوین طرح کسب‌ و کار برای کارآفرینان

پیش نیاز کار چیست ؟
مدیر
فروشنده
متفکر
کارآفرین
کارگر
کارمند
دانشجو
چگونه ایده ای جدید ایجاد نمایم؟
پژوهش و تحقیق
ایده هایی برای آغاز کار
دستورالعمل تدوین طرحی برای کسب و کار
قسمت های اصلی طرح کسب و کار
کسب و کارشما و بازار آن
تحقیق بازار
محصولات یا خدمات شما
دایر کردن کسب و کار
برنامه مالی
دلایل ورشکستگی شرکت ها
تدوین برنامه مالی
ده گام برای آماده کردن برنامه مالی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 76

فرمت فایل: پاورپوینت