پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

این فایل پاورپوینت شامل 37 اسلاید بوده و درباره بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) می باشد.

الگوی رفتار مصرف کننده
مصرف کنندگان هر روز باید تصمیمات زیادی برای خرید بگیرند. شرکتهای بزرگ، تحقیقات گسترده ای در زمینه تصمیمات خرید مصرف کنندگان به انجام می رسانند تا پاسخی برای این سؤالات بیابند : مصرف کنندگان چه چیزی می خرند، کجا می خرند، چطور و چه قدر می خرند، چه زمانی می خرند، و چرا می خرند. بازاریابان می توانند با مطالعه خریدهای واقعی مصرف کنندگان متوجه شوند که چه چیزی را در چه زمانی و چقدر می خرند. اما فهمیدن چرایی رفتارخرید مصرف کننده، کار ساده ای نیست؛ پاسخ در اعماق فکر مصرف کننده مخفی شده است.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پنجم این کتاب با عنوان ” بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان ” در 37 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

این فایل شامل بخشهای عمده زیر است

  • الگوی رفتار مصرف کننده
  • عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده
  • عوامل فرهنگی
  • طبقه اجتماعی
  • عوامل اجتماعی
  • عوامل شخصی
  • عوامل روانشناختی
  • انواع رفتار خرید
  • رفتار خرید پیچیده
  • رفتار خرید کاهش ناهماهنگی
  • رفتار خریدهای همیشگی
  • رفتار خرید تنوع گرایی
  • شناخت نیاز
  • جستجوی اطلاعات
  • ارزیابی انتخابها
  • تصمیم خرید
  • رفتار پس از خرید
  • مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید
  • طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوری ها
  • تفاوتهای فردی در قوه ابتکار

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 37

فرمت فایل: پاورپوینت