پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

مقدمه
در محیط کسب و کار بحران ها همواره به عنوان چالش های حیاتی شناخته می شوند که توانایی سازمان ها را در مقابل تغییرات ناگهانی و پیچیدگی های مختلف مورد آزمون قرار می دهند. بحران ها می توانند از انواع مختلفی رکود اقتصادی ، حوادث طبیعی یا مشکلات داخلی شروع شود. مدیریت بحران نقش بسیار حیاتی دارد و این امر نیازمند برنامه ریزی جدی ، استراتژی های مناسب و پیشگیری موثر است. در این پاورپوینت به بررسی ابعاد و استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران خواهیم پرداخت. به عنوان یک واقعیت حیاتی بحران ها فرصت هایی نیز ارائه می دهند که با استراتژی های مناسب سازمان ها می توانند در مسیر رشد و توسعه قرار گیرند.

فهرست مطالب

  • مفهوم بحران
  • طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
  • سوالات اساسی برای برخورد با بحران
  • اقدامات مهم
  • استراتژیهای بازاریابی
  • توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران
  • چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران
  • مدیرت موانع وچالش ها
  • مدیریت مخارج
  • مدیریت منابع
  • نتیجه گیری
  • منبع

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران شامل 56 اسلاید و قابل ویرایش می باشد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 56

فرمت فایل: پاورپوینت