معرفی پایگاه اطلاعاتی EMERALD

معرفی پایگاه اطلاعاتی EMERALD

مقدمه
پایگاه اطلاعاتی EMERALD (امرالد) یکی از منابع معتبر و تاثیرگذار در زمینه مدیریت ، کسب و کار ، کتابداری و اطلاع‌ رسانی است. این پایگاه تحت مدیریت شرکت MCB UP Ltd با نمایندگی در ایران توسط موسسه Rose System با شبکه Rose-net ارائه می‌شود. شرکت MCB UP Ltd که در سال 1967 در انگلستان تأسیس شده است به عنوان یک شرکت انتشاراتی مستقل فعالیت می‌کند. EMERALD به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی الکترونیکی شامل 8 پایگاه اطلاعاتی با بیش از 100 نشریه الکترونیکی در زمینه‌های حسابداری ، حسابرسی و اقتصاد ، مدیریت اطلاع‌ رسانی ، توسعه و مدیریت مجموعه‌های کتابخانه‌ای ، بازاریابی، و موضوعات مرتبط می‌باشد.

این شرکت ارائه‌ دهنده خدمات الکترونیکی متنوعی نیز است که از جمله آنها می‌توان به Emerald Fulltext ، Emerald Journals، Emerald Abstracts و Emerald Management Reviews اشاره کرد. این خدمات به تدریج امکان مرور و جستجو در مقالات و اطلاعات مختلف را برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه خصوصیات و قابلیت‌ های مختلف این پایگاه اطلاعاتی از جمله جستجوی پیشرفته با عملگرهای بولی (AND، OR، NOT) و فهرست‌های موضوعی آن تشریح شده‌اند.

در مورد پوشش موضوعی EMERALD به گستره وسیعی از زمینه‌ها از جمله حسابداری ، مدیریت، توسعه ، بازاریابی، آموزش ، مهندسی، محیط ساختمانی ، تغذیه، بهداشت، منابع انسانی و سایر حوزه‌ها فراهم کرده و از آنجا که به زبان انگلیسی ارائه می‌شود امکان دسترسی به مقالات و اطلاعات به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت فراهم شده است.

فهرست مطالب
مشخصات پایگاه امرالد
پوشش موضوعی
جستجوی پیشرفته ADVANCED SEARCH
توضیحات در ارتباط با عملگرهای بولی
آگاهی رسانی(ALERT)
منابع و ماخذ

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 29

فرمت فایل: پاورپوینت