پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بیمه

پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بیمه

پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بیمه

معرفی
پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بیمه توسط حسنقلی پور و همکاران (1392) برای صنعت بیمه طراحی و اعتباریابی شده است، این پرسشنامه شامل 3 گویه بسته پاسخ بر اساس طیف پنج درجه ای لیکرت می باشد، این پرسشنامه توسط توکلی (1393) اعتباریابی شده است.

رضایت مشتری

رضایت مشتری از خدمات بیمه
رضایت مشتری، ارزیابی او پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه ی مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوری که موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست (شارما و پترسون، 2000).

رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر ویژگی های مختلف کالا کسب می کند و منبع سودآوری و دلیلی برای ادامه فعالیت سازمان است (لای و همکاران، 2010). ارزیابی ذهنی مشتری از چیزی است که در واقعیت آن را دریافت کرده و با انتظاراتش مقایسه نموده است به گونه ای که منجر به خرید کالا یا خدماتی خاص و برآوردن نیازها می شود (فسی کاوا، 2004).

رضایت مشتری از خدمات بیمه احساس مثبتی است که بر اثر برآورده شدن خواسته ها و انتظارات مشتریان خدمات بیمه در آنها ایجاد می شود و یا به تعریف دیگر رضایت مشتری میزان مطلوبیست که مشتری به خاطر خصوصیت محصول کسب می کند. مولفه هاي متغير رضايت مشتريان، رضایت از خدمات، برآوردن نیازها و خواسته ها می باشد (حسنقلی پور و همکاران، 1392).

تعداد گویه ها: 3 گویه
شیوه نمره گذاری: دارد
روایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
پایایی در مطالعات مختلف داخلی : دارد
تعاریف نظری و عملیاتی: دارد
نوع فایل : ورد آفیس word
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD