نقش فرزندان در خرید کالاها (کم دوام و بادوام)
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه نقش فرزندان در خرید کالاها (کم دوام و بادوام) دارای ۳۳ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان تاثیرگذاری فرزندان در خرید کالاها از ابعاد مختلف (سن فرزندان، تعداد فرزندان، سن والدین، تحصیلات والدین، وضعیت اقتصادی، جنسیت فرزندان، ریسک ادراکی، درگیری ذهنی) می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای بوده که در جدول گزینه ها و امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است.
تعریف خرید
خرید به بررسی کالا و خدمات جهت دریافت آن و به قصد انجام فعالیت بازرگانی گفته میشود. خرید کردن یک فعالیت انتخابی و سپس دریافتی است. زمینه این نوع فعالیتها میتواند گاه برای پر کردن اوقات فراغت و یا مسائل اقتصادی باشد.
روایی و پایایی: دارد
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
تعداد سوال: ۳۳
تعداد بعد: ۸
نوع فایل: ورد آفیس word
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است