گزارش کارآموزی در شرکت سوسیس کالباس و ژامبون

گزارش کارآموزی در شرکت سوسیس کالباس و ژامبون

کارآموزی کارخانه سوسیس کالباس

گزارش کارآموزی در شرکت سوسیس، کالباس و ژامبون
پیشگفتار
اینجانب ………. پروژه کارآموزی خود را در ، (نام محل کارآموزی شما) گذرانده ام .این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است. که در ، (نام محل کارآموزی شما) به مدت۲۴۰ ساعت کارآموزی ، ثبت شده است. و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. و در پایان از زحمات مسئولین ، (نام محل کارآموزی شما) کمال تشکر را دارم.

مقدمه
یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد. که هم در شکوفائی و رشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده . و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانی های علمی و عملی محیط کار آشنا شده . و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ،. که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد. با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

میزان رضایت دانشجو از این دوره

این دوره بسیار مفید و برای دانشجوحائز اهمیت می باشد وهدف آشنایی با محیط کار گاهی ، کسب تجربه ،. ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روشها و کاربردهای عملی و اجرایی ،. ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.

آشنایی کلی با مکان کارآموزی

معرفی و خدمات محل کارآموزی
مــجتمع صنعتی پروتئینی بزرگ و پویای شام شام با بیش از 27 سال سابقه درخشان در تولید انواع محصولات گوشتی . در محیطی وسیع و زیبا با بهره گیری از فضای مناسب با مساحت 7 هکتار در کیلومتر 60 جاده شیراز سپیدان قرار دارد. که شکل هندسی و چیدمان مجتمع به صورتی است که امکان فضاسازی و توسعه در آن پیش بینی شده است .

استفاده از مواد اولیه عالی و مرغوب و بهره بردن از دستگاههای جدید و پیشرفته همگام با تکنولوژی نوین روز جهان . این امکان را به این مجموعه داده تا بتواند تنوع تولیدات خود را ارتقاء‌ بخشد. و در تولید انواع سوسیس ، کالباس ، کباب لقمه ، همبرگر ، بسته بندی و قطعه بندی گوشت قرمز و سفید ،. انواع غذاهای آماده به طبخ و طبخ شده ، مجموعا ً دارای ظرفیت تولید سالیانه 40 هزار تن می باشد.

ایجاد کردن فضای تخصصی و قانونمند توسط اعضای محترم مجتمع در میان کلیه واحدهای کارخانه سبب ایجاد بستری مناسب. و قرار گرفتن مجتمع در مسیر دریافت استانداردهای ملی و بین المللی گشته .که همین روند باعث اخذ و دریافت گـواهینـامه های بین الملللی ISO 9001 : 2000 ( نشــان مدیریت کیفیت ) ،. HACCP ( نشان تضمین ایمنی و سلامت غذا ) ،. ISO 22000: 2005 ( مدیریت ایمنی ) از شرکت معتبر DAS انگلستان گردیده . و ISO 14000 ( بهداشت محیط ) که در مراحل مستند سازی می باشد.

و همچنین دریافت استانداردهای اجباری و تشویقی جهت محصولات مختلف که خود . نشان از هدف مجموعه در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی مجتمع مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

فهرست مطالب:
پیشگفتار
مقدمه
میزان رضایت دانشجو از این دوره
فصل اول(آشنایی کلی با مکان کارآموزی).
معرفی و خدمات محل کارآموزی
فصل دوم(ارزیابی بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموزی).
وظایف انجام شده در (نام محل کارآموزی شما) به شرح زیر می باشد.
فصل سوم(آزمون آموخته‌ ها، نتایج و پیشنهادات).

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 37

فرمت فایل: WORD