پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بانکداری الکترونیک

پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بانکداری الکترونیک

پرسشنامه استاندارد محقق ساخته تاثیر تبلیغات بانکداری الکترونیک

پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بانکداری الکترونیک (صیاد امین، 1392). حاوی 16 سوال بوده که دارای امتیازبندی مولفه روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری میباشد.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تبلیغات : مجموعه فعالیتهایی است که توسط آن پیامهای سمعی و بصری به منظور آگاهی رسانی . و تحت تاثیر قرار دادن مردم در خصوص کالاها ، ایده ها ، نهادها و حتّی افراد و فعالیتها  به طور عمومی منتشر یا توزیع میگردد.(حیدر پور، ۱۳۸۶؛ به نقل از صیاد امین، ۱۳۹۲).

بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیکی : یعنی فراهم آوردن امکاناتی برای مشتریان که بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک . و با استفاده از واسطه های ایمن بتوانند به خدمات بانکی دسترسی یابند. این واسطه های ایمن عبارتند از : موبایل بانک ، تلفن بانک ، اینترنت بانک دستگاه pos فروشگاهی . و سیستم دستگاههای خودپرداز ATM . (علیخانزاده – امیر۱۳۸۷،ص۳۱؛ به نقل از صیاد امین، ۱۳۹۲).

تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این پژوهش تاثیر تبلیغات بانکداری بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیک . به وسیله پرسشنامه محقق ساخته سنجیده می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

روایی ابزار جمع آوری داده ها
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد. که ما فکر می کنیم ( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). در پژوهش صیاد امین برای تعیین روایی پرسشنامه از روایی محتوا استفاده شده است.

بدین صورت که پرسشنامه تاثیر تبلیغات بانکداری الکترونیک در اختیار تعدادی از صاحب‌ نظران سازمان و مدیریت قرار گرفته است. در نتیجه مواردی جهت اصلاح پیشنهاد گردید. و سرانجام پس از اعمال اصلاحات در پاره‌ای از موارد پرسشنامه نهایی مورد استفاده قرار گرفت.

پرسشنامه بانکداری الکترونیک

پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد. یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد. (سرمد و همکاران،۱۳۹۰).

در پژوهش صیاد امین (1392) پایایی مولفه های پرسشنامه بر اساس روش آلفای کرونباخ . برای کل پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS به دست آمده و با اصلاحات لازم پرسشنامه نهایی طراحی شد. و در نهایت بر روی گروه نمونه آماری اصلی به اجرا گذاشته شد.

پرسشنامه تاثیر تبلیغات بانکداری بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیک

مشخصات پرسشنامه استاندارد

پرسشنامه تاثیر تبلیغات بانکداری بر جذب مشتریان بانکداری الکترونیک
روایی و پایایی: دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد ( به دو صورت تحلیل با اس پی اس اس و تحلیل بر اساس نمره گذاری).
تعداد سوال: ۱۶ سوال
تعداد مولفه: تک مولفه
تعاریف عملیاتی و مفهومی پرسشنامه: دارد
مدل پرسشنامه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 7

فرمت فایل: WORD