تاثیر تجارت الکترونیک بر توسعه صادرات
معرفی پرسشنامه
این پرسشنامه دارای ۲۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی تاثیر مزایای تجارت الکترونیک (افزایش بهره وری، افزایش فرصت ورود شرکت های کوچک و متوسط، شناخت فرصت های جدید، کاهش هزینه مبادله، کاهش دوره زمانی مبادله) می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه محقق ساخته میباشد. در این پرسشنامه برای سنجش روایی محتوایی از اعتبار صوری استفاده شده است که منظور از آن استفاده از نظر اساتید راهنما و مشاور و متخصصین امور صادرات و دارای سابقه در زمینه تجارت الکترونیکی میباشد. پایایی پرسشنامه به طریق سازگاری درونی و با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰٫۹۲۱ به دست آمده است که بیانگر قابل قبول بودن پایایی پرسشنامه است.
تعداد سوال: ۲۵
تعداد بعد: ۵
روایی و پایایی : دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است