پاورپوینت عدد و رقم ریاضی دوم دبستان

پاورپوینت عدد و رقم ریاضی دوم دبستان

در فصل اول کتاب ریاضی دوم دبستان با موضوع عدد و رقم آشنا می‌شویم. در این فصل، دانش‌آموزان با مفهوم شمردن و دسته‌های ده تایی آشنا می‌شوند. همچنین در این فصل، مطالبی مرتبط با ساعت و عقربه‌های آن به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. این مطالب شامل مفاهیمی مانند 30 دقیقه یا نیمه و 15 دقیقه یا ربع می‌شوند.

در قسمت دیگر این فصل، یک پاورپوینت آموزشی آماده شده است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم این درس را بهتر درک کنند. این پاورپوینت شامل 33 اسلاید است و دو نوع قالب معمولی و اسلاید شو را در اختیار دارد. این پاورپوینت قابلیت ویرایش دارد و می‌توانید آن را به تناسب نیازهای خود تغییر دهید.

در این پاورپوینت به مباحثی مانند حل مسائل، کشیدن چوب خط برای شمردن، حل مسائل با استفاده از محور، شمارش با دسته‌بندی، مفهوم ده رقمی در عدد، ارزش رقم‌ها، و جدول اعداد دو رقمی پرداخته شده است. این ابزار آموزشی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم ریاضی این فصل را به طریقی آسان‌تر و جذاب‌تر فهم کنند.

در تهیه و تنظیم پاورپوینت فوق، از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

هدیه این محصول : پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان، درس درون آشیانه ها – پاورپوینت جالب با موضوع جهت یابی و قبله یابی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 33

فرمت فایل: پاورپوینت