طرح درس سالانه ریاضی هشتم

طرح درس سالانه ریاضی هشتم

طرح درس سالانه ریاضی هشتم

کتاب ریاضی هشتم در راستای برنامه درسی ملی تالیف شده است . یکی از اهداف مهم این کتاب درگیر شدن دانش آموزان در فرآیند حل مسئله می باشد.

فعالیت های کتاب به طور عمده به این منظور طراحی شده اند . به طور معمول دانش آموزان در این فعالیت ها با دشواری و چالش روبه رو خواهند شد. این موضوع نه تنها نگران کننده نیست بلکه با راهنمایی معلم ، نتیجه مناسب به دنبال خواهد داشت.

با توجه به موارد ذکر شده ، در این قسمت طرح درسی سالانه جهت تدریس یک ساله کتاب ریاضی پایه هشتم آورده ایم. این طرح درس در یک جدول زیبا تهیه و تنظیم شده است.

طرح درس مذکور شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن توسط دیگران وجود دارد.

در این طرح درس برای هر هفته موضوع درس ، هدف کلی و فعالیت های تکمیلی بیان شده است . همچنین در آن علاوه بر موارد درسی به انجام کارهای آماری خارج از کتاب به عنوان تحقیق اهمیت داده شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، طرح درس سالانه دیگری از همین  کتاب ( در ۱۰ صفحه و بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی ) به همراه راهنمای تدریس آن ، نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 20

فرمت فایل: WORD