پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه ی استاندارد رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری دارای 39 سوال بوده و هدف آن سنجش رضایت مشتریان از خدمات هتلداری از ابعاد مختلف (خدمات و محصولات، کارکنان، فرآیند) می باشد. در طراحی پرسشنامه از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده شده که یکی از رایج ترین مقیاس های اندازه گیره گیری به شمار می رود. و پرسشنامه دارای مولفه امتیازبندی روایی و پایایی تفسیر و شیوه نمره گذاری می باشد.

روایی و پایایی پرسشنامه

این پرسشنامه گزیده ای از پرسشنامه طراحی شده توسط فیض و همکاران (۱۳۹۰) است. به منظور تأیید روایی پرسشنامه، طرح مقدماتی پرسشنامه توسط چند تن از اساتید و صاحب نظران اقامت و پذیرائی بررسی شد. و پیشنهاد های ایشان در تدوین پرسشنامه نهایی لحاظ گردید. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ 93/0 بدست آمد که نشان دهنده پایایی خوب آن است.

این پرسشنامه دارای سه بعد بوده که در جدول ابعاد و نیز شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است.

بخشی از سوالات پرسشنامه هتلداری

  1. وسایل رفاهی درون اتاق ها
  2. خدمات و امکانات جانبی هتل
  3. ارائه خدمات صبحانه، ناهار، شام و روم سرویس کیفیت
  4. کیفیت خدمات ارائه شده در فروشگاه های هتل
  5. خدمات حمل بار توسط خدمه هتل
  6. فن آوری داخلی اتاق ها
  7. کیفیت سیستم سرمایش گرمایش اتاق ها و فضاهای عمومی
  8. فن آوری هتل
  9. امکانات پارکینگ
  10. کیفیت وسایل ارتباطی نظیر تلفن، اینترنت
  11. خدمات منحصر به فرد برای افراد معلول
  12. خدمات رایگان ارائه شده از سوی هتل
  13. نحوه اطلاع رسانی در مورد هتل و خدمات آن
  14. شهرت و معروفیت هتل
  15. بروشورها و کتابچه های راهنما
  16. رفتار کارکنان
  17. ارائه خدمات به میهمانان در رستوران توسط کارکنان
  18. ارائه خدمات به موقع توسط کارکنان به میهمانان
  19. تلاش کارکنان برای حل مشکل میهمانان
  20. توانایی کارکنان برای ایجاد اطمینان و اعتماد در میهمانان
  21. دانش کارکنان در مورد اصول هتل داری و مهارت های ارتباطی
  22. سیستم رزرو هتل
  23. خدمات شبانه روزی واحد خانه داری اتاق ها
  24. توجه هتل به خواسته ها و نیازهای میهمانان
  25. رسیدگی به شکایات میهمانان و تلاش برای جبران نارضایتی ها
  26. انعطاف پذیری در ارائه خدمات توسط پرسنل هتل به مشتریان یا میهمان
  27. خدمات ارائه شده مطابق با علاقه مندی میهمان

مشخصات پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات هتلداری

روایی و پایایی : دارد
تفسیر و شیوه نمره گذاری : دارد
تعداد سوال: 39
تعداد بعد: 3
مولفه: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
نسخه PDF : دارد
تعداد صفحات: 4
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 4

فرمت فایل: WORD