پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان کریگ و گینتر

پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان کریگ و گینتر

دانلود پرسشنامه استاندارد نوجویی در مصرف کنندگان کریگ و گینتر

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان توسط Craig و Ginter  در سال ۱۹۷۵ ساخته شده است که از ۲۵ گویه و ۷ خرده مقیاس بی فایدگی پدیده های جدید (۶ سوال)، تمایل اجتماعی (۵ سوال)، جست و جوی تازگی (۴ سوال)، خطر کردن (۳ سوال)، آگاهی از سبک (۲ سوال)، رضایت از وضع موجود (۳ سوال) و نفوذپذیری از دیگران (۲ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان نوجویی در مصرف کنندگان بکار می رود.
کلید موفقیت و سودآور بودن محصولات جدید یک شرکت، شناسایی مصرف کنندگانی است که به صورت بالقوه، خریداران اولیه محصولات بازار محسوب می شوند.این دسته از افراد به عنوان مصرفکنندگان نوجو در بازار شناخته میشوند و نقش بسیار مهمی در موفقیت محصولات جدید شرکتها به بازار ایفا میکنند.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش جباری و همکاران(۱۳۸۸) ذکر شده است.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
مولفه : دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 8

فرمت فایل: WORD