ترجمه مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

ترجمه مقاله کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی مکانیک و خودرو با عنوان کنترلر حالت اسلایدی برای کنترل لرزش چرخ ها در سیستم ترمز ضد قفل

چکیده:
سیستم ترمز ضد قفل، یک تکنولوژی جدید و پیچیده در ایمنی وسایل نقلیه است که به تازگی توسعه یافته است. این سیستم یک قسمت مهم از ترمز وسیله نقلیه است که با تولید گشتاور ترمز، از قفل شدن چرخ‌ها در هنگام ترمز زدن جلوگیری می‌کند. در واقع، نیروی دینامیکی غیرخطی در سمت طولی تایر تاثیر می‌گذارد و وجود پارامترهای نامشخصی مانند ضریب اصطکاک بین خودرو و جاده، ترغیب کننده‌ای برای استفاده از کنترلر قوی و غیرخطی می‌شود. کنترلر حالت اسلایدی به عنوان یک روش کارآمد برای حفظ نسبت لغزشی به کار می‌رود. به این ترتیب، وسیله نقلیه بدون مشکل و با حداقل فاصله ممکن توقف می‌یابد. مدل غیرخطی اصطکاک داگ آفز برای چرخ‌ها نیز مدل‌ سازی شده است و این پدیده با استفاده از کنترل حالت اسلایدی به حداقل می‌آید. عملکرد ردیابی لغزش و عملکرد قوی کنترلر غیرخطی با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

کلمات کلیدی: ماشین چهار چرخ، سیستم ترمز ضد قفل،مدل اصطکاک جاده، مدل اصطکاک داگ آفز، کنترلر حالت اسلایدی، تصادم.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD