ذانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور توسط King و Grace (2008) ساخته شده است که از ۲۰ گویه و ۴ خرده مقیاس رفتار شهروندی برند (۷ سوال)، رضایت کارمندان (۵ سوال)، قصد کارمند برای ماندن (۴ سوال) و توصیه ی مثبت کارمند (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور اندازه گیری ارزش ویژه برند از نظر کارمندان بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما کینگ و گریس روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۶۵% ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد (فارسی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
تعریف عملیاتی و مفهومی: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است