دانلود پرسشنامه استاندارد نوجویی در مصرف کنندگان لویت و والتون
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه نوجویی در مصرف کنندگان توسط Leavitt و Walton (1988) ساخته شده است که از دو فرم A و B که هر کدام شامل ۲۴ سوال می باشند تشکیل شده است که این پرسشنامه به منظور سنجش میزان نوجویی در مصرف کنندگان بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
در پژوهش (منبع داخل فایل) روایی این پرسشنامه مورد تایید قرار گرفته است. همچنین پایایی آن با استفاده از ضریب کودر ریچاردسون محاسبه گردید که برای فرم A برابر با ۸۰ درصد و برای فرم B برابر با ۷۷ درصد به دست آمد.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: (word)
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است