طرح درس کارخانه ی کاغذ سازی علوم ششم

طرح درس کارخانه ی کاغذ سازی علوم ششم

طرح درس کارخانه کاغذ سازی عنوان درس ۳ کتاب علوم تجربی پایه ششم دبستان ، کارخانه ی کاغذ سازی می باشد. در این درس دانش آموزان با وسایل و موادی که در کارخانه ی کاغذ سازی به کار می رود ؛ آشنا می شوند.

در این قسمت دو طرح درس روزانه ( که جمعا دارای ۵ صفحه بوده ) برای تدریس این درس آورده ایم . هر یک از این طرح درسها در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و مطالب آن در سه مرحله ( مقدماتی ، حین تدریس و پایانی ) نوشته شده است. در مرحله مقدماتی ، اهداف تعیین شده و پس از آن به سراغ وسایل کمک آموزشی ، چینش کلاس ، روش تدریس ، ارزشیابی آغازین و ایجاد انگیزه رفته ایم.

پس از مرحله مقدماتی ، نویت به اجرای تدریس است . توضیحات و فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین تدریس باید انجام دهند در طرح درس منظور شده است . در نهایت ، درس جمع بندی شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۳ صفحه بوده و در آن هم ، مانند طرح درس قبل مراحل مختلفی ( با شیوه تدریس متفاوت ) در نظر گرفته شده و توضیحات لازم برای هر قسمت  در آن ذکر شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای مذکور ، فایل راهنما و روش تدریس این درس ( در ۶ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 17

فرمت فایل: WORD