پاورپوینت آموزش عکاسی پرتره

پاورپوینت آموزش عکاسی پرتره

آموزش عکاسی یک فرآیند جذاب و هنری است که به علاقه‌ مندان به تصویربرداری امکان می‌ دهد تا مهارت‌ های خود را بهبود دهند. در این پاورپوینت، اصول پایه عکاسی، نورپردازی، تنظیمات دوربین و استفاده از تجهیزات مختلف آموزش داده می‌شود.

عکاسی پرتره به معنای ثبت تصاویر از افراد یا گروه‌های کوچکی از انسان‌ها (پرتره گروهی) است، که معمولاً تمرکز بر چهره‌ها و بیان حالت‌های آن‌ها دارد. هدف اصلی این نوع عکاسی نمایش تشابه‌ها، حالت‌ها، شخصیت‌ها و موضوعاتی خاص است که داستان‌های مختلفی را روایت می‌کنند. عکاسی پرتره عمدتاً بر روی چهره انسان تمرکز دارد، اما در برخی موارد، قسمت‌های دیگر بدن نیز به عنوان پس‌ زمینه در کادر وارد می‌شوند. این نوع عکس‌ها ممکن است به عنوان خاطرات شخصی یا کارهای غیرحرفه‌ای گرفته شوند، اما در مواقع دیگر برای اهداف تبلیغاتی نیز استفاده می‌شوند، از جمله برای پوسترها، بیلبوردها، جلد CD، جلد کتاب و غیره. با توجه به نوع پروژه خود، مدل مناسب را انتخاب کنید. این می‌تواند هر شخصی باشد که برای پروژه شما مناسب است.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 12

فرمت فایل: پاورپوینت