طرح درس سالانه علوم تجربی چهارم دبستان

طرح درس سالانه علوم تجربی چهارم دبستان

علوم تجربی چهارم ابتدایی در کتاب علوم تجربی پایه چهارم ، بخش های مختلفی مانند جمع آوری اطلاعات ، گفت و گو ، فکر کنید ، کاوشگری ، آزمایش کنید و … وجود دارد. این بخش ها به همراه فعالیت های که درون کلاس یا خارج از کلاس صورت می گیرد به تعمیق مفاهیم کمک می نماید.

بهتر است ، جهت تدریس یک ساله این کتاب از طرح درس سالانه ای که در آن به بخش های مختلف توجه شده استفاده نمود.

در این قسمت ، طرح درسی سالانه برای تدریس کتاب علوم تجربی چهارم دبستان آورده ایم . این طرح درس در جدولی زیبا تهیه و تنظیم شده است.

طرح درس مذکور ( بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی ) شامل ۵ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان تغییر در آن وجود دارد.

در این طرح درس برای هر جلسه رئوس مطالب ، اهداف ، خلاصه گزارش تدریس ، مواد لازم و فعالیت های تکمیلی در نظر گرفته شده است.

همچنین در آن به فعالیت های مختلف از جمله اجرای آزمایش ، نمایش فیلم ، تحقیق ، کارهای پژوهشی و ساخت وسایل دست ساز اهمیت داده شده است .

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، دو طرح درس سالانه دیگر از همین کتاب ( با شیوه نگارش متفاوت ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: WORD