طرح درس پدافند غیر عامل آمادگی دفاعی نهم

طرح درس پدافند غیر عامل آمادگی دفاعی نهم

 پدافند غیر عامل پایه نهم عنوان درس ۷ کتاب آمادگی دفاعی در پایه نهم ، پدافند غیر عامل می باشد. در این درس دانش آموزان به مفهوم پدافند پی برده و پدافند عامل و غیر عامل را می شناسند.

همچنین دانش آموزان با اصول پدافند غیر عامل ( که شامل استتار ، اختفا ، پراکندگی  ، فریب ، مکان یابی ، مقاوم سازی و استحکامات می باشد ) آشنا می شوند.

در این قسمت جهت تدریس این درس ، طرح درسی روزانه آورده ایم . این طرح درس در یک جدول تهیه و تنظیم شده است. طرح درس مذکور شامل ۳ صفحه بوده و در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آن توسط دیگران وجود دارد.

در ابتدای این طرح درس به سراغ تعیین اهداف ، روش تدریس ، وسایل کمک آموزشی ، ارزشیابی و ایجاد انگیزه رفته ایم.

توضیحات لازم جهت ارائه درس به همراه  فعالیت های که در حین تدریس معلم یا دانش آموز باید انجام دهند ؛ در طرح درس ذکر شده است. در پایان ، مطالب جمع بندی شده و پس از ارزشیابی به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق ، فایل دیگری با عنوان سوال و جواب درس پدافند غیر عامل ( در ۴ صفحه ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 18

فرمت فایل: WORD