طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

طرح درس سالانه فرهنگ و هنر هفتم

کتاب فرهنگ و هنر پایه هفتم به 5 بخش اصلی تقسیم شده است که شامل هنرهای تجسمی، خوشنویسی، هنرهای سنتی، هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی می‌باشد. این کتاب مناسب برای تدریس در یک دوره آموزشی یک ساله است و می‌تواند باعث افزایش بازدهی در کار تدریس گردد. در طرح درس سالانه از این کتاب، برنامه درسی برای تمامی ماه‌ها ارائه شده و هر ماه به چهار هفته تقسیم شده است.

همچنین در این طرح درس، فعالیت‌های مورد نیاز برای هر جلسه به دقت تشریح شده است. به منظور تدریس بهتر، می‌توانید از طرح درس سالانه و روزانه کتاب “فرهنگ و هنر پایه هفتم” در 5 مرحله مختلف استفاده کنید. این اطلاعات در دو فرمت ورد و پی دی اف در دسترس قرار دارند و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس فوق، طرح درس دیگری از همین کتاب ( در 2 صفحه و بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی در قالب پی دی اف ) به همراه یک فایل 8 صفحه ای با عنوان جداول فعالیت های هنری دانش آموزان به تفکیک رشته های هنری، نیز وجود دارد.

پیشنهاد می گردد تدریس بخش هنرهای آوایی و هنرهای نمایشی به طور همزمان انجام گردد تا دانش آموزان فرصت بیشتری برای اجرای نمایش داشته باشند.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 38

فرمت فایل: WORD