دانلود پرسشنامه استاندارد در مورد شرکت های متعالی
پرسشنامه شرکت های متعالی دارای ۲۲ سوال و هدف از آن بررسی ادراکات مشتریان در زمینه شرکت های متعالی می باشد
تعریف مفهومی
در دنیای امروزی سازمان های به سمت مشتری مداری و جلب رضایت مشتری حرکت می کنند.سازمان هایی که به نیاز های مشتریان اعتنا نمی کنند و رویکرد کالا را پیشه می کنند از صحنه رقابت حذف می شوند .از اینرو مشتری مداری بعنوان سنگ بنای نظریه های مدیریت و سازمانهای متعالی شناسایی شده است (منبع داخل فایل) .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) میباشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
این پرسشنامه، ترجمه ی یک پرسشنامه استاندارد خارجی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. لذا روایی و پایایی این پرسشنامه در ایران مورد بررسی قرار نگرفته و در صورت لزوم، محققان باید نسبت به بررسی روایی و پایایی این پرسشنامه اقدام نمایند .
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۷
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است