پرسشنامه استاندارد رفتار مصرف کننده لرمن
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه رفتار مودبانه و شکایت آمیز مصرف کننده توسط Lerman در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است که از ۶ گویه و ۲ خرده مقیاس ادب مثبت (۳ سوال) و ادب منفی (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان رفتار مودبانه و شکایت آمیز مصرف کننده بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً مخالفم»، «مخالفم»، «نظری ندارم»، «موافقم» و «کاملاً موافقم» به ترتیب امتیازات ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ در نظر گرفته می شود.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه ذکر شده است.
هدف: سنجش میزان رفتار مودبانه و شکایت آمیز مصرف کننده (ادب منفی و ادب مثبت)
روایی و پایایی: دارد (خارجی)
شیوه نمره گذاری و تفسیر: دارد
تعداد سوال: ۶
تعداد بعد: ۲
مقاله بیس: دارد (دو مقاله انگلیسی)
مولفه : دارد( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۴
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است