طرح درس پرچم فارسی دوم دبستان

طرح درس پرچم فارسی دوم دبستان

درس پرچم فارسی دوم ابتدایی عنوان درس چهاردهم کتاب فارسی دوم دبستان ، پرچم می باشد . در این درس دانش آموزان با پرچم ایران ، مفهوم رنگ هایش و گل لاله وسط آن آشنا می شوند.

در این قسمت ، دو طرح درس روزانه جهت تدریس درس پرچم آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای ۶ صفحه می باشد.

هر کدام از طرح درسهای مذکور در یک جدول مجزا تهیه و تنظیم شده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل ۲ صفحه بوده و در آن پس از انجام مراحل مقدماتی ، تدریس درس انجام می شود . بعد از تدریس ، ارزشیابی پایانی انجام شده و به دانش آموزان تکلیف ارائه می شود.

طرح درس دوم شامل ۴ صفحه می باشد . در این طرح درس ، اهداف در حیطه های مختلف در نظر گرفته شده و پس از آن به سراغ وسایل کمک آموزشی ، برقراری ارتباط ، پیش زمینه ها ، ارزشیابی تشخیصی و ایجاد انگیزه رفته ایم.

در طرح درس ذکر شده ، دو روش برای تدریس این درس شرح داده شده است . همچنین فعالیت های که در هر روش معلم یا دانش آموز باید انجام دهند بیان شده است.

قابل ذکر است : در این مجموعه علاوه بر طرح درسهای فوق ، راهنمای تدریس این درس ( در ۵ صفحه و در دو قالب ورد و پی دی اف ) نیز وجود دارد.

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 16

فرمت فایل: WORD