پرسشنامه حالات هویت بنیون و آدامز (EOM-EIS-2)

پرسشنامه حالات هویت بنیون و آدامز (EOM-EIS-2)

دانلود پرسشنامه استاندارد حالات هویت بنیون و آدامز (EOM-EIS-2)

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه حالات هویت را بنیون و آدامز در سال ۱۹۸۶ با اصلاح پرسشنامه حالات هویت نسخه اول، و با توجه به نظریه اریکسون و مارسیا طراحی کرده اند که این پرسشنامه از ۶۴ آیتم تشکیل شده و شامل چهار خرده مقیاس آشفته، زودشکل گرفته، تعویق افتاده و پیشرفته می باشد که هر یک شامل ۱۶ سوال می باشند که شیوه نمره گذاری در مقیاس طیف لیکرت به گونه ای است که از کاملاً موافق تا کاملاً مخالف به ترتیب نمره ۶ تا ۱ تعلق می گیرد.

روایی و پایایی پرسشنامه

جهت سنجش پایایی مولفه های هویت، کارلسون با انتخاب ۱۶۲ دانشجو، همسانی درونی ۶۹/۰ برای خرده مقیاس هویت آشفته، ۸۱/۰ برای خرده مقیاس هویت زودشکل گرفته، ۶۶/۰ برای خرده مقیاس هویت به تعویق افتاده و ۷۶/۰ برای خرده مقیاس هویت پیشرفته با میانگین ۷۷/۰ بدست آورد (منبع داخل فایل).ضریب پایایی این پرسشنامه با روش آزمون مجدد را نیز (منبع داخل فایل) در دانشجویان ایرانی مورد مطالعه قرار داده است که از ۵۴/۰ تا ۷۶/۰ متغیر است. در پژوهش (منبع داخل فایل) تحت عنوان مقایسه ی هوش هیجانی و سبک های هویت در زنان مبتلا به اختلال افسردگی اساسی و زنان عادی که در سال ۱۳۹۲ انجام شده است، میزان ضریب آلفای کرونباخ مقیاس عقیدتی، در گروه دانشجویان ایرانی از ۵۹/۰ تا ۷۳/۰ به دست آمد و ضریب آلفای مقیاس بین شخصی در همان گروه از ۶/۰ تا ۸۱/۰ متغیر بود.

پایایی و روایی: دارد (فارسی)
مولفه: دارد (سوالات مرتبط مشخص شده است)
تعریف عملیاتی و مفهومی: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۱۳
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 13

فرمت فایل: WORD