طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم

طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم

طرح درس برگی از تاریخ زمین علوم پنجم عنوان درس 4 کتاب علوم تجربی پایه پنجم دبستان، برگی از تاریخ زمین می باشد. در این درس دانش آموزان با فسیل و مراحل تشکیل آن آشنا می شوند.

در این قسمت ، سه طرح درس روزانه برای تدریس این درس آورده ایم. این طرح درس ها جمعا دارای 9 صفحه بوده و هر کدام در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.

طرح درس اول شامل 3 صفحه بوده و توضیحات لازم برای قسمت های مختلف ( از جمله تعیین اهداف، ابزارها، روش تدریس، ارزشیابی تشخیصی، ایجاد انگیزه، اجرای تدریس، ارزشیابی پایانی، جمع بندی و تعیین تکلیف ) در آن بیان شده است.

طرح درس دوم شامل 2 صفحه بوده و در آن به طور مختصر، مطالبی برای مدیریت کلاس و نحوه تدریس این درس ذکر شده است.

طرح درس سوم 4 صفحه داشته و به مبحث رمز گشایی پرداخته است. در این طرح درس مراحل قبل از تدریس ، حین تدریس و بعد از تدریس به طور کامل آورده شده است. همچنین فعالیت های که معلم و دانش آموز در حین اجرا باید انجام دهند در آن لحاظ شده است.

قابل ذکر است: در این مجموعه علاوه بر طرح درس های فوق ، فایل راهنما و روش تدریس این درس ( در 11 صفحه ) به همراه فایل سوالات درس با پاسخ در (2 صفحه) ، نیز وجود دارد.

مشخصات فایل
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
نسخه فایل PDF : دارد
هدیه فایل : دارد عنوان فایل هدیه (طرح درس بکارید و بخورید علوم پنجم)

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 10

فرمت فایل: WORD