پرسشنامه اثرهای بین فردی

پرسشنامه اثرهای بین فردی

دانلود پرسشنامه استاندارد اثرهای بین فردی -تأثیر پذیری مصرف کنندگان از ارتباطات بین فردی

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه اثرهای بین فردی توسط Bearden، Netemeyer و Teel  ساخته شده است که از ۱۲ گویه و ۲ خرده مقیاس تأثیرهای اطلاعاتی (۴ سوال) و تأثیرهای هنجاری (۸ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان تأثیرپذیری مصرف کنندگان از از ارتباطات بین فردی بکار می رود.
نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «کاملاً موافقم»، «موافقم»، «بی نظرم»، «مخالفم» و «کاملاً مخالفم» می باشد که به ترتیب امتیازات ۵، ۴، ۳، ۲ و۱ در نظر گرفته می شود.

روایی و پایایی پرسشنامه

قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می­گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه­ گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می­دهد.
روایی و پایایی این پرسشنامه در پژوهش Bearden  و همکاران ذکر شده است.

روایی و پایایی: دارد (خارجی)
تفسیر و شیوه نمره گذاری: دارد
فرمت فایل: ورد آفیس WORD
مولفه : دارد و سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است.
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد

پرسشنامه کاملا استاندارد است

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 15,000 تومان

تعداد صفحات: 5

فرمت فایل: WORD