دانلود پرسشنامه استاندارد اهمیت کیفیت در سازمان
پرسشنامه اهمیت کیفیت در سازمان که هدف آن بررسی میزان اهمیت کیفیت در سازمان می باشد دارای ۳۷ سوال لیکرتی می باشد.
تعریف مفهومی
جانسون و دیگران در ۱۹۹۷ کیفیت را بدین گونه تعریف می کنند : کیفیت تمام جوانب یک کسب و کار را در بر میگیرد و در واقع یک تجربه احساسی برای مصرف کننده است . مصرف کننده می خواهد تا از خریدش احساس خوبی داشته باشد ، احساس کند که بهترین ارزش را دریافت کرده است . در واقع هدف از کیفیت و یا در واقع دلیلی که سازمان ها به کیفیت روی می آورند ، ایجاد تمایز و مزیت رقابتی برای وفادار ساختن مشتری و کسب سود بلند مدت است (منبع داخل فایل) .
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،۱؛ مخالفم،۲؛ نه موافقم نه مخالف،۳؛موافقم،۴؛ کاملا موافقم؛۵) میباشد ( توجه مقیاس لیکرت در انتهای پرسشنامه کاملا توضیح داده شده است.)
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
پایایی این پرسشنامه توسط (منبع داخل فایل) با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار بالای spss بدست آمده است .
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس
تعداد صفحات: ۸
منبع: دارد
تعریف مفهومی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است