دانلود پرسشنامه استاندارد واکنش ها نسبت به تبلیغات ولز شامل پرسشنامه استاندارد امتیازبندی مولفه تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه واکنش ها نسبت به تبلیغات توسط Wells در سال ۱۹۶۴ ساخته شده است که از ۲۵ گویه و ۳ خرده مقیاس جذابیت (۱۲ سوال)، معنایی (۹ سوال) و سرزندگی (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور ارزیابی واکنش های عاطفی نسبت به تبلیغات بکار می رود.نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۸ نقطه ای می باشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد.معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (۰) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (۱+) به معنای پایائی کامل قرار می گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می شود.مقصود از روایی یک آزمون یا پرسشنامه، آن خصیصه یا ویژگی ابزار گرد اوری اطلاعات است که مقولاتی را که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین کند.این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما vells روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ مطلوب ذکر کرده است.
(توضیحات کامل در داخل فایل)
پایایی و روایی: دارد (خارجی)
نوع فایل:(word)
تعریف مفهومی و عملیاتی: دارد
مولفه : دارد ( سوالات مربوط به هر مولفه مشخص است)
تعداد صفحات: ۶
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
گارانتی: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است