دانلود پرسشنامه استاندارد احساسات استاندارد شده در تبلیغات هولبروک و بترا
معرفی پرسشنامه
پرسشنامه احساسات استاندارد شده در تبلیغات توسط Holbrook و Betra (1987) ساخته شده است که از ۲۷ گویه و ۹ خرده مقیاس ایمان (۳ سوال)، مهربانی (۳ سوال)، قدردانی (۳ سوال)، علاقه (۳ سوال)، فعال (۳ سوال)، شادخویی (۳ سوال)، ناراحتی (۳ سوال)، ترس (۳ سوال) و بدبین (۳ سوال) تشکیل شده است که به منظور بررسی تأثیر ویژگی های اجزاء غیر کلامی تبلیغات بر رفتار مصرف کننده بکار می رود.
روایی و پایایی پرسشنامه
این پرسشنامه ترجمه شده از روی یک ابزار به زبان انگلیسی است که تا کنون در ایران اجرا نشده است و نیازمند اعتباریابی (سنجش روایی و پایایی است).اما Holbrook (1987) روایی این پرسشنامه را مطلوب گزارش کرده و پایایی آن را طبق آلفای کرونباخ بالای ۹۳ ذکر کرده است.
پایایی و روایی: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
مولفه: دارد
فرمت فایل : ورد آفیس WORD
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است