پرسشنامه استاندارد شایستگی اجتماعی دانش آموزان کوهن و رسمن
مقیاس شایستگی اجتماعی توسط کوهن و رسمن (۱۹۷۲) به دو صورت فرم ۷۳ گزینهای و ۶۴ گزینهای ساخته شد و توسط موراج (۱۹۷۵) برای کودکان دبستان هنجاریابی شده است و گزینههای آن به ۴۴ سؤال تقلیل یافت.
مقیاس شایستگی اجتماعی سطح کارکردهای هیجانی- اجتماعی کودک را ارزیابی میکند و دو عامل همکاری – تسلیم در مقابل خشم – مخالفت (برای مثال: دانشآموز به کار یا بازی اشتیاق نشان میدهد، دانشآموز در حضور دیگر دانش آموزان کناره گیری میکند) و تمایل-مشارکت در مقابل سردی-کنارهگیری (برای مثال، دانشآموز نظرات سایر دانشآموزان را میپذیرد، دانشآموز بهانهگیر است) را ارزیابی میکند.
هدف: ارزیابی شایستگی اجتماعی از ابعاد مختلف
تعداد گویه: ۴۴
تعداد بعد: ۲
مولفه: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعداد صفحات: ۵
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است