پاورپوینت استراتژی های مطلوب

پاورپوینت استراتژی های مطلوب

استراتژی های مطلوب شامل رویکردها و راهبردهایی است که به منظور دستیابی به اهداف موردنظر اجرا می‌شوند. این استراتژی‌ها باید از تحلیل دقیق محیط داخلی و خارجی سازمان نشأت گرفته و با توجه به منابع و مهارت‌های موجود طراحی شوند. آنها باید تعادل مناسبی بین فرصت‌ها و تهدیدها ایجاد کرده و بهبود پایداری سازمان را تضمین کنند. انتخاب استراتژی‌های مطلوب بر اساس توجه به نقاط قوت و ضعف داخلی، فرصت‌ها و تهدیدات خارجی و در نهایت تکمیل مأموریت سازمان صورت می‌گیرد.

تعریف استراتژی
استراتژی به عنوان یک مسیری تعریف می‌شود که تضمین می‌کند به هدف تعیین شده دست یابیم و همچنین جهت‌گیری سازمانی را برای بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی سازمان و بهره‌مندی از فرصت‌های محیط خارجی فراهم می‌کند.

برنامه‌ریزی به عنوان استراتژیک تشخیص داده می‌شود زیرا بهترین راهکارها و راهبردها را برای پاسخگویی به شرایط محیطی اطراف سازمان ایجاد می‌کند و اغلب به صورت پویا و فعال عمل می‌کند، به طوری که نقش اساسی و راهبردی در رسیدن به اهداف و تحقق ویژگی‌های موردنیاز سازمان ایفا می‌کند.

تعریف انتخاب استراتژی
انتخاب استراتژی به معنای مقایسه و تجزیه و تحلیلی است که هر سازمان بین مهارت‌ها، منابع داخلی، فرصت‌ها و ریسک‌ها انجام می‌دهد، به منظور انتخاب بهترین و مناسب‌ترین راهبرد یا مسیری که برای پاسخگویی به شرایط محیطی و تحقق اهداف سازمان مناسب و کارآمد باشد، انجام می‌پذیرد.

فهرست مطالب
تعریف استراتژی
تعریف انتخاب استراتژی
مدیریت استراتژیک چیست ؟
مدیریت استراتژیک چیست ؟
چرا تفکر استراتژیک ؟؟
موقعیت استراتژیک سازمان
انواع استراتژی
استراتژی های یکپارچگی
استراتژیهای تمرکز
استراتژیهای تدافعی
تغییر رویکرد در بازاریابی
راهبردهای بازاریابی جهانی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

قیمت : 35,000 تومان

تعداد صفحات: 114

فرمت فایل: پاورپوینت