تغییر مدل های کسب و کار در عصر دیجیتال

تغییر مدل های کسب و کار در عصر دیجیتال

تاثیرات فناوری های دیجیتال بر مدل های کسب و کار

مقدمه:
در دهه‌های اخیر دنیای کسب و کار به سرعت در حال تحول است و این تغییرات باعث سقوط مدل ها و روش‌ های قدیمی شده و به وجود آمدن مدل های جدیدی در زمینه کسب و کار ، درآمد و ارتباطات گردیده است. کسب و کارهایی که با انعطاف و چالاکی در استفاده از مدل‌های نوین توانمند شده و با فناوری‌های نوین هماهنگی یافته‌اند به راحتی با چالش‌های جدید مواجه می‌شوند.

در دنیای مدل‌ های کسب و کار الکترونیکی تغییرات اساسی در طرح و ساختار مدل‌ها حاکی از این است که کارآفرینان و مدیران نیازمند به بررسی ژرف اثرات ارتباطات الکترونیکی بر مدل‌های موجود هستند این مقاله به بررسی معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل‌ها ، انواع مدل‌های الکترونیکی و تأثیرات وب 2.0 و المان‌های وب 3.0 بر کسب و کارها می‌پردازد. همچنین مقاله به مطالعه مدل‌هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین و نقش شبکه‌های اجتماعی در جذب ارزش و پایداری مشتریان می‌پردازد.

تاثیرات فناوری های دیجیتال بر مدل های کسب و کار

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها
  • بینش بازاریابی الکترونیکی
  • تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید
  • انواع مدل ها الکترونیکی
  • مدل های بازار الکترونیکی
  • مدل های درآمد آنلاین
  • مدل های ارتباطات دیجیتال
  • مدل های بازاریابی
  • تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی
  • مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین
  • وب 2.0 و مدل شبکه اجتماعی
  • عناصر وب 3.0
  • تحقیقات شبکه های اجتماعی
  • کسب ارزش از شبکه های اجتماعی
  • مدل های خرید مشتری
  • مدل های پایبندی

این فایل با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. فایل به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.

تعداد صفحات: 25

فرمت فایل: پاورپوینت